משלוחים במתנה | +200 ביקורות ★★★★★ 5 כוכבים | החזרות והחלפות ללא עלות

משלוחים & החזרות

מועדי ואופן האספקה

כל הזמנה צריכה לקבל את אישור הממונה בחברה. 

עלות משלוח המוצרים, תהא כמצוין על גבי טופס /מסמך ההזמנה.

ההזמנה תסופק ללקוח במסגרת מועדי האספקה המפורטים בתקנון זה. חישוב מועדי האספקה יחל ממועד השלמת ההזמנה וייערך על פי מניין ימי העסקים הנהוג במדינת ישראל. 

ואלו סוגי המשלוחים – "משלוח ספיישל": ככל האפשר, עד 24 שעות מרגע השלמת ההזמנה; "משלוח מהיר": עד 48 שעות מרגע השלמת ההזמנה; "שירות לוקרים": עד 7 ימי עסקים מרגע השלמת ההזמנה. כל האמור בסעיף זה כפוף ומותנה בזמינות הלקוח/הרוכש שמחובתו להיות זמין לקבלת המשלוח בכתובת הייעודית שננקבה ואושרה על ידי הלקוח/הרוכש.

לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך לא רק, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או שאינם מדויקים דיו  בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח – אזי יוחיב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.

האפשרות להזמין מוצרים באתר, מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של החברה.

לאחר אישור ביצוע ההזמנה החברה תספק את ההזמנה בצורה מאובטחת לכתובת שהוזנה בטופס ההזמנה (להלן: "המשלוח").

המשלוח יגיע ליעדו בכפוף למספר הימים שצוינו במעמד ההזמנה.

 החברה תבצע את המשלוח באמצעות חברת שילוח או באמצעות שליח מטעמה.

החברה אינה אחראית לכל עיכוב או אי מסירה של החבילה בטווח זמני האספקה שצוינו עקב סיבות שאינן תלויות בה, לרבות מגיפה בריאות, מצב חירום, אירוע מלחמתי או מבצע צבאי או מצב ביטחוני; כח עליון, עיצומים ו/או השבתות וכיוצא באלו. 

"ימי עסקים" – ימי א' עד ה',  לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג;

לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או שאינם מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח – אזיי יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.

החברה ו/או חברת השילוח רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. במקרה כזה, יתואם אופן ביצוע המשלוח עם הלקוח טלפונית.

 

ביטול עסקה / החלפת מוצר שנרכש כדין

לקוח שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"). 

ביטול הזמנה ע"י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח: כל עוד לא סופקה ההזמנה ללקוח ועד תיאום המשלוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב (לרבות בדוא"ל) ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה.

בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף קטן ‎2 לעיל, תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת זאת, והחברה תחזיר ללקוח, תוך 15 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול כאמור, את הסכום ששולם על ידו, בעת ביצוע ההזמנה. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפחית מסכום ההחזר את עמלות הסליקה ו/או הבנקים ששולמו בעת ביצוע החיוב

ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל הלקוח: סופקה ההזמנה ללקוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14  ימים מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎2 לעיל. למען הסר ספק, לאחר 14  ימים ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטל

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 , לרבות תקנותיו השונות – על תכשיטים בערך של שלושת אלפים שקלים (3,000 ₪) ומעלה, לא חלה זכות הביטול.

 ביחס ל-"עולה חדש", "אדם עם מוגבלות" ו"אזרח ותיק", כקבוע בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן, רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע ההזמנה, מיום קבלת ההזמנה אצל הלקוח  או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק, לפי העניין, לפי המאוחר, בכפוף להצגת תעודה מתאימה, ובכל מקרה הכל בהתאם ובכפוף לתנאים הקבועים בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן כאמור .

 החברה רשאית לעדכן את תעריפי ההחזרות מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. 

תעריפי המשלוח החזרת פריטים, עד אשר יעודכנו על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, יהיו כמפורט להלן:

בכל רכישה באתר, ללא הגבלת סכום – ללא עלות

בוטלה ההזמנה בהתאם לאמור בסעיף זה, תשלח החברה ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, ועל הלקוח להשיב את המוצרים למען הרשום של החברה בתוך 3 ימים ממועד מתן הודעת הביטול או באמצעות תיאום שליחות מול שירות הלקוחות של החברה, ובלבד שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש, באריזה המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג. בכפוף לאמור בסעיף ‎8 לעיל, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול כאמור, את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100  שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים. ההחזר, כאמור בסעיף  זה, ייעשה באמצעות זיכוי אמצעי התשלום שאיתו בוצעה העסקה – כרטיס האשראי, או חשבון הבנק בניכוי עמלת הסליקה ששולמה בעת ביצוע החיוב . למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה כאמור בסעיף ‎8 לא יהיה זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח ככל ששולמו על ידו. 

ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר- על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, עליו לפנות לשירות הלקוחות של החברה או בעל פה כאמור בסעיף ‎4 לעיל, בתוך 3 ימים מקבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הסופי, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח.

במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את רכישת המוצר הפגום, יחולו ההוראות הבאות- ללקוח תישלח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, והחברה ו/או מי מטעמה ייצרו קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף המוצר הפגום. הושב המוצר הפגום אל החברה, תחזיר החברה ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום. במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר החברה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו . ביטול הזמנה, אף אם נעשה מחמת פגם במוצר, לאחר שסופקה ללקוח, כפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לחברה, כאשר לא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג

החלפת מוצרים שלא מחמת פגם – לקוח המעוניין להחליף מוצרים שקיבל בהזמנה שלא מחמת פגם כאמור, כגון, במקרים של מידה לא מתאימה, מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎4 לעיל, על מנת לקבל מידע כיצד יוכל להחליף את המוצר הטעון החלפה.

החלפת מוצרים כאמור בסעיף זה תעשה בתוך 14  ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י הלקוח ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית כאשר התווית/תגית עדיין צמודה לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג. מובהר כי החלפת המוצר הינה בהתאם למלאי הקיים בחנות.

ביטול הזמנה ע"י החברה- החברה תהא רשאית לבטל את הזמנת הלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, בכל אחד מהמקרים הבאים:  בכל מקרה אשר בו נבצר יהא מהחברה לנהל את האתר כסידרו, לרבות במקרים של תקלות טכניות

בכל מקרה אשר נבצר מהחברה לספק את המוצרים ו/או  בכל מקרה שנפלה טעות סופר באילו מהפרטים המוצגים באתר, לרבות, תיאור המוצר/ים ו/או מחיר המוצר/ים. בכל מקרה אשר בו נבצר מהחברה לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה ;בכל אחד מהמקרים כאמור, תישלח החברה ללקוח הודעה על ביטול ההזמנה, והתמורה תוחזר ללקוח בתוך 14  ימים ממתן ההודעה, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין

ביטול גיפט קארד (שובר מתנה): ניתן להחזיר ולבטל בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה אצל הלקוח, בתנאי שהשובר יוחזר לחברה, והוא לא נפגם ו/או לא נעשה בו שימוש, ובלבד שתווית המחיר על המוצר, אם ישנה ,ו/או חשבונית קניה ו/או פתק החלפה לא הוסרו. אופן החזר התשלום בגין הביטול של השובר יעשה על ידי זיכוי כרטיס האשראי, חשבון האשראי או חשבון הבנק עמו שילם הלקוח בעת ביצוע העסקה. בגין ביטול עסקה שבוצעה בגיפט קארד לא יינתן החזר כספי, ויתקבל שובר זיכוי אלקטרוני מתאים. שובר הזיכוי ישלח באופן אלקטרוני באמצעות הודעה לטלפון הלקוח. שובר הזיכוי האלקטרוני יינתן בתנאי שהמוצר נשלח לחברה באריזתו המקורית, שלא נעשה כל שימוש ובלבד שתווית המחיר על המוצר, אם ישנה, ו/או חשבונית קניה ו/או פתק החלפה לא הוסרו. מימוש שובר הזיכוי האלקטרוני לא יותנה בהצגת החשבונית שנשלחה לצרכן בעת ביצוע העסקה

החזר תשלום ללקוח בגין ביטולים כמפורט בסעיפים לעיל, יעשה בהתאם לאמצעי התשלום עמו שולם בעת ביצוע ההזמנה. 

חיפוש
חיפוש מוצרים
קטגוריות מוצרים
לפי מידה
לפי זמינות